استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:با تدابیر اندیشیده شده امکان تخلف در انتخابات وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید موسی خادمی افزود: به دلیل ثبت کد ملی برای هر یک از رای دهندگان امکان هر نوع سوء استفاده مانند دوبار رای دادن برای هر نفر غیر ممکن است.
خادمی با بیان این که برای هر صندوق چند نظار،بازرس،نمایندگان فرماندار،نامزدها و اعضای هیات اجرایی پیش بینی شده است تصریح کرد: شرایط برای امنیت محیطی انتخابات فراهم است.
وی با بیان این که حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند پشتوانه خوبی برای نظام و مسئولان در صحنه های بین المللی است ،اظهار کرد: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری، برقراری امنیت و برگزاری انتخاباتی سالم وپرشور مهمترین راهبرد دولت است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:انتخابات تبلور دمکراسی و مردم سالاری دینی است.
وی ابراز کرد: انتخابات یکی از مهم ترین جلوه های مشارکت مردم و از ابزارهای مهم برای قانونگذاری،اصلاحات و پیشبرد اهداف نظام های سیاسی و اجرایی است.
وی با یادآوری روند تبلیغات امسال در این استان گفت: نامزدها و هواداران آنها در این دوره قانونمند ترین تبلیغات را در کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:براساس آخرین آمار ثبت احوال 517 هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.
وی گفت: 20هزار نفر عامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و پشتیبانی برای اجرای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد آموزش، ساماندهی و آماده انجام این امر سرنوشت ساز است.
وی اظهار کرد: تعرفه مورد نیاز حوزه های انتخابیه توزیع و تمام شرایط برگزاری مطلوب انتخابا فراهم شده است.
وی از پیش بینی از بالگرد برای جمع آوری آرای مردم مناطق سخت گذر خبر داد.
خادمی تصریح کرد:771 شعبه اخذ رای در انتخابات هفتم اسفند امسال در این استان پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: از این تعداد 51 در صد شعبه اخذ رای سیار در مناطق روستایی و عشایر و 49 درصد شعبه اخذ رای ثابت در مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی است.
وی ابراز کرد:از این تعداد 337 مورد مربوط به حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، 289 مورد مربوط به بویراحمد و دنا و 145 مورد نیز مربوط به گچساران و باشت است.
خادمی گفت: 23 نامزد برای راهیابی سه نفر به مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می کنند.
وی افزود: مردم این استان از میان دو داوطلب یک نفر را انتخاب و راهی مجلس خبرگان رهبری خواهند کرد.
انتهای پیام /
برچسب ها: تخلف ، انتخابات ، نامزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.