فرمانده انتظامي شهرستان چناران گفت :از ابتداي سال جاري تاكنون، بيش از سه هزار دستگاه انواع خودرو و موتورسيكلت متخلف توسط پليس چناران توقيف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ قربان صنعتي افزود: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه موتورسيكلت متخلف در سطح شهرستان بدليل ، عدم استفاده از کلاه ايمني، استفاده از بوق ها و صداهاي ناهنجار، عدم رعايت مقررات راهور، تردد در پياده رو ها ، عبور از چراغ قرمز ، فاقد پلاک و مدارک بودن و تضييع حقوق ديگران، توقيف و روانه پارگينگ شده است.

وی با اشاره به توقيف بيش از هزار و ۳۵۰ دستگاه خودروي متخلف در همين راستا، گفت : احترام به قانون از جمله وظايف عمومي است و همه شهروندان ملزم به رعايت آن مي باشند.

فرمانده انتظامي شهرستان چناران افزود ، اولويت كاري پليس چناران ارتقاي امنيت عمومي و اجتماعي است و يكي از مصاديق هنجارشكني و مخل نظم و امنيت، تردد موتورسيكلت سواران متخلف همراه با ايجاد مزاحمت براي مردم است.

سرهنگ قربان صنعتي گفت :در اين راستا پليس چناران هموراه با بكارگيري توان انتظامي و عملياتي خود، با اين دسته از متخلفين برخورد جدي نموده و در ادامه آن، عزمي جدي دارد.

//انتهای پیام

برچسب ها: توقیف ، خودرو ، چناران ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.