تبریز؛

انتخابات در فضایی توام با آرامش و در امنیت کامل در حال برگزاری است

فرماندار تبریزگفت: انتخابات در فضایی توام با آرامش و در امنیت کامل در حال برگزاری است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شهرتی فردر حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در جای جای این کلانشهرافزود: انتخابات در فضایی توام با آرامش و در امنیت کامل در حال برگزاری است .

رییس حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالاری دینی است، گفت: کسانی که موفق به رای دادن نشدند در مدت زمان باقی مانده به شعبه های اخذ رای مراجعه کرده و در اداره امور جامعه نقش ایفا کنند.

شهرتی فر افزود: مردم سالاری دینی یک امتیاز اعطا شده نیست، بلکه حق ملت است که با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن به آن دست یافته ایم.

وی گفت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای موجب تقویت بیش از پیش پایه های نظام می شود.

فرماندار تبریز اظهارکرد: شکوه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی با حضور آگاهانه مردم در همه صحنه های اجتماعی و سیاسی از جمله انتخابات قوام و دوام خواهد یافت و امنیت ملی و ثبات سیاسی ما به این وسیله تقویت می شود.

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به اختصاص 903 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو ، گفت: 714 شعبه در تبریز، 108 شعبه در اسکو و 81 شعبه درآذرشهر آرا مردم این حوزه را جمع آوری می کنند.

حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با 145 داوطلب در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارای شش نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای  پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.