شهرکرد؛

اردشیر نوریان نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس دهم شد

اردشیر نوریان، با کسب ۴۲ هزار و ۱۵۲ رأی، به عنوان نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری؛ اردشیر نوریان از حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، بن و سامان، با کسب اکتریت آراء، به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در این حوزه انتخابیه، اردشیر نوریان با کسب ۴۲ هزار و ۱۵۲ رأی، از مجموع ۱۵۲ هزار و ۵۰ رأی صحيح، اول شد، صادق سلیمی بنی، دوم، سید سعید زمانیان دهکردی، سوم، و حسین نافیان دهکردی، چهارم شدند.

۸ نامزد انتخاباتی در این حوزه، با هم رقابت داشتند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز گذشته (جمعه ۷ اسفند)، همزمان با سراسر کشور، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

از مجموع ۱۴۶ داوطلب ثبت نامی مجلس دهم در چهارمحال و بختیاری، ۷۷ نفر تأیید صلاحیت شدند و یک داوطلب نیز از حوزه های انتخابیه خارج از استان، به چهارمحال و بختیاری منتقل شد، که در مجموع ۵۶ نفر انصراف دادند، ۴۳ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند، و ۴۸ نفر در عرصه رقابت باقی ماندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار