شهرکرد؛

مشارکت ۷۵ درصدی مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات ۷ اسفند

۷۵ درصد جمعیت واجد شرایط استان چهارمحال و بختیاری، در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند، مشارکت داشتند.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان، ۶۶۴ هزار و ۲۹ نفر بود که ۷۵ درصد از این تعداد، پای صندوق های رأی حاضر شدند.

خدابخش مرادی، با قدردانی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ۷ اسفند، گفت: مردم چهارمحال و بختیاری همواره در صحنه های مهم و سرنوشت ساز کشور حضوری گسترده و حماسه آفرین داشته اند.

به گفته وی؛ در این دوره از انتخابات ۷۱۰ شعبه اخذ رأی، شامل ۵۰۳ شعبه ثابت و ۲۰۷ شعبه سیار شهری و روستایی، آرای مردم چهارمحال و بختیاری را جمع آوری کردند و ۱۱ هزار نفر در برگزاری این انتخابات مشارکت داشتند.
 
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز گذشته (جمعه ۷ اسفند)، همزمان با سراسر کشور، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
 
استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار