عجیب ترین وسایل حمل شده از سوی مسافران؛

از جاسازی زن در داخل چمدان تا اسب کوچک در چمدان!

تارنمای انگلیسی MyOffers فهرست غیرعادی ترین و خطرناک ترین وسایلی را که مسافران سعی کرده اند بطور غیرقانونی در چمدان های خود از طریق هواپیما و یا دیگر وسایل نقلیه حمل کنند تهیه و در نشریه دیلی میل منتشر کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این فهرست منتشرشده سرانسان، میمون و یا راکت انداز به عنوان عجیب ترین وسایلی عنوان شده که مسافران تلاش کرده اند تا آنها را از طریق فرودگاه جابجا و یا قاچاق کنند.

تهیه کننده فهرست به دیلی میل گفت: زمانی که شما با هواپیما قصد سفر دارید چمدان ها و کیف دستی های شما در چند نقطه بررسی می شود و محدودیت های زیادی برای حمل بار در هواپیما وجود دارد.

اما روش های مختلفی هست که قاچاقچیان برای عبور از نقاط بازرسی و قاچاق مواد مخدر، اسلحه و حتی حیوانات از آن استفاده می کنند.

یکی از عجیب ترین اشیایی که از چمدان یک گردشگر زن 31 ساله تایلندی مسافر ایران در سال 2010 در فرودگاه بانکوک کشف شد،توله ببر دوماهه ای بود که این مسافر سعی داشت تا آن را به همراه اسباب بازی های نرم از بانکوک برای فروش به ایران حمل کند.

براساس نوشته این سایت، همین شخص پیش از این چهار پرنده، 50 ارکیده کمیاب و دو میمون کوتوله را از تایلند به لس آنجلس برده بود.

وی این حیوانات را در چمدان خود در کنار لباس هایش قرارداده بود.

فرد دیگری هم تمساحی را در یکی از پروازهای داخلی در کنگو داخل چمدان خود به درون هواپیما برد که با بیرون آمدن تمساح از چمدان و وحشت و فرار مسافران به سمت جلوی هواپیما، خلبان کنترل هواپیما را از دست داد و در نتیجه منجر به سقوط هواپیما شد و 20 تن از 21 مسافر آن کشته شدند.

در سال 2013 در مکزیک نیز کارکنان گمرک زنی را که داخل چمدان و درصندوق عقب خودرو مخفی شده بود و قصد ورود به آمریکا را داشت بازدداشت کردند و این مورد نیز در این فهرست اشیای عجیب جای گرفته است.

نمونه دیگری از اشیا عجیب همراه مسافران هواپیما در سال 2012 میلادی و در نیویورک بود که کارمندان گمرک اجازه حمل اره مکانیکی به داخل هواپیما را به مسافر ندادند و این فرد پس از خالی کردن بنزین این اره، توانست آن را به داخل هواپیما ببرد.

دستگاه پرتاب موشک، مین، رتیل، اسب کوچکی که در قفس سگ جا داده بودند، کوکائین، میمون در لباس آدم و حتی سر آدم از دیگر اشیا عجیب همراه مسافران در این فهرست بلند بالا جای گرفته است.


منبع: ایرنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.