نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی برای 6 حوزه انتخاباتی در لرستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: با توجه به حجم کاری در حوزه‌ انتخابی خرم آباد و دوره چگنی هنوز تعداد دقیق آرا مشخص نشده است که تا ساعاتی دیگر تعداد آرا در این حوزه نیز اعلام خواهد شد.

سید سعید شاهرخی افزود: در حوزه انتخابی بروجرد و اشترینان در مجموع 147 هزار و 371 رای جمع آوری شد که با توجه به اینکه آرا هیچکدام از نامزد ها به حد نصاب نرسید، این انتخابات به دور دوم کشیده شد و کاندیدا های دور دوم به ترتیب تعداد آراء کسب کرده علاءالدین بروجردی، هادی مقدسی، عباس گودرزی و فاطمه مقصودی خواهند بود.

وی گفت: همچنین در حوزه انتخابی دورود و ازنا نیز از مجموع 121 هزار و 726 رای ماخوذه، مجید کیان پور با 20 هزار و 994 رای و حسین گودرزی با 20 هزار و 574 رای به مرحله دوم راه یافتند تا تکلیف این حوزه هم نامشخص باقی بماند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان افزود : در حوزه انتخاباتی الیگودرز از مجموع  72 هزار و 431 رای، محمد خدابخشی با 20 هزار و 991 رای نامزد منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

شاهرخی گفت : از مجموع 119 هزار و 603 رای ماخوذه در حوزه انتخابی سلسله و دلفان، علی رستمیان با 47 هزار و 440 رای توانست نماینده مردم این دو شهرستان شود.

وی اظهار داشت: در حوزه انتخاباتی کوهدشت و رومشکان 122 هزار و 222 رای جمع شد که الهیار ملکشاهی با 54 هزار و 718 رای نماینده منتخب مردم شد.

شاهرخی تعداد کل آرای ماخوذه در حوزه‌ انتخابی پلدختر 51 هزار و 175 رای اعلام کرد و گفت : سید حمید رضا کاظمی با 18 هزار و 950 رای بیشترین رای را به خود اختصاص داد و نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی شد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: انتخابات ، نتایج ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.