شهرکرد؛

تشکر از اقشار مردم، اصحاب رسانه و عوامل انتخابات ۷ اسفند

نامزد منتخب چهارمحال و بختیاری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، از حضور اقشار مردم بصیر و شجاع، اصحاب رسانه و عوامل انتخابات ۷ اسفند تشکر کرد.

تشکر از حضور اقشار مردم، اصحاب رسانه و عوامل انتخابات ۷ اسفند
به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آيت الله عليرضا اسلاميان نماینده دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری و نامزد منتخب مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات پنجمین دوره این مجلس، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ‏ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ  
مردم مؤمن و سلحشور استان چهارمحال و بختیاری  
حماسه باشکوهی که شما در هفتم اسفند ماه آفریدید، آزمون خیره کننده ای بود که چهره ی مصمم ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان قرار داد. رشد فزاینده ی سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما مردم  بصیر و شجاع در پای صندوق های رأی، بار دیگر دست ردّی به سینه نفاق و فتنه زد.
حماسه حضور شما، پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی، اقتصادی و امنیتی، در پی گسستن و متزلزل کردن این اعتماد و پیوند مقدس اند.
 ایرانیِ مؤمن و غیور در انتخابات هفتم اسفند ماه، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار ، با زیبایی و چیره دستی هر چه تمام تر به تصویر کشیده و انقلاب اسلامی و منافع ملی خود را  بیمه کرد.
پیروز حقیقی این انتخابات ملت بزرگ ایران است که به حول و قوّه ی الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.
اینجانب، خود و شما را به شکر و قدر شناسی این نعمت بزرگ الهی فرا می خوانم و از باب «مَن لم یَشکُرِ المخلوق لم یَشکُرِ الخالق» مراتب تشکر و  قدر شناسی خود را از همه مردم شریف استان ابراز داشته و با تبریک این موفقیت بزرگ به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف استان، چند نکته را تقدیم می نمایم:
1- تشکر صمیمانه خود را خدمت همه اقشار محترم، برادران و خوهران مخصوصاً علمای اعلام، روحانیت معظم (کثَّرَ اللهُ اَمثالَهم)، اساتید، دانشجویان، جوانان، هیئات مذهبی و دیگر اقشار تقدیم می دارم.
 2 - برخود لازم میدانم از همه دست اندر کاران برگزاری انتخابات و عوامل محترم نظارتی، انتظامی، امنیتی و اجرائی و اصحاب رسانه خصوصاً رسانه ملی تشکر نموده و برای حسن عاقبت آنان دعا می کنم.
  3 - از همه فعالین مخلص با صفای ستاد مرکزی و ستادهای نه گانه شهرستانی و مردمی شهرها و روستاها و مناطق عشایری و همه هواداران زحمت کش تشکر نموده و دوام توفیقات آنها را از خداوند متعال خواستارم.
در پایان با خشوع، این نعمت بزرگ الهی را سپاس گفته و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و با گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشأن (رحمه الله علیه) و شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی، آینده ای هر چه بهتر برای کشور و ملت شریف مسألت می نمایم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته. 

گفتنی است: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعه گذشته ۷ اسفند، همزمان با سراسر کشور، در چهارمحال و بختیاری برگزار شد که آيت الله عليرضا اسلاميان با كسب ۲۴۵ هزار و ۲۷۸ رأی از مجموع ۴۲۴ هزار و ۷۴۷ رأی، برای دومین بار به عنوان نماینده مردم این استان، به مجلس خبرگان رهبری راه يافت.  
 
آيت الله رضا مختاری اسفیدواجانی هم با كسب ۱۶۲ هزار و ۷۹۶ رأی، دوم شد و  آيت الله محمدعلی خزائلی، با ۱۶ هزار و ۶۷۳ رأی در اين حوزه انتخاباتی، در رتبه سوم قرار گرفت.  
 
در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در مجموع ۱۶ داوطلب در این استان نام نویسی کردند که در نهایت ۳ نفر از این داوطلبان تأیید صلاحیت شدند، ۳ نفر انصراف دادند و صلاحیت ۱۰ داوطلب رد شد.
 
چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار