شهرکرد؛

افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق در چهارمحال و بختیاری

اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، افزایش ابر، وزش باد، و رگبار پراکنده، گاهی با رعد و برق، در برخی نقاط استان پیش بینی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر عبور موجی از فراز منطقه طی سه روز آینده است که در این مدت به تناوب افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده، گاهی با رعد و برق در برخی نقاط استان پیش بینی می شود. روز یکشنبه بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد.  
 
همچنین طی امروز و فردا با توجه به شکل گیری چشمه های گرد و خاک بر روی کشور عراق و شرایط مناسب برای انتقال آن به منطقه، احتمال کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری دور از انتظار نیست.  در این مدت، دمای هوا نیز روند افزایشی خواهد داشت. 

بر این اساس، وضعیت هوای استان چهارمحال و بختیاری در 24 ساعت آینده، کمی تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد، و در 48 ساعت آینده، قسمتی ابری، گاهی نیمه ابری، وزش باد و احتمال بارش پراکنده، و در 72 ساعت آینده، قسمتی ابری، گاهی نیمه ابری ، وزش باد نسبتا شدید و بارش پراکنده، پیش بینی می شود.  
 
آسمان شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، در حال حاضر ابری همراه با وزش باد شدید است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار