قم؛

پیشرفت 63 درصدی عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح 15 خرداد

معاون امور زیربنایی شهردار قم با بیان اینکه فاز یک پروژه بلوار مرجعیت تکمیل شده است،بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح ۱۵ خرداد پیشرفت ۶۳ درصدی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، علیرضا قاری قرآن در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که شامگاه یک‌شنبه برگزار شد، با ارائه بازنگری قراردادی روی پروژه‌های شاخص شهر قم،بیان کرد: اولویت بندی اجرایی روی تمام پروژه‌ها انجام شده است.
معاون امور زیربنایی شهردار قم با بیان اینکه به‌دنبال این بوده‌ایم که پروژه‌های متوقف را فعال کنیم،گفت:رفع موانع به ویژه مسائل مالی و کنترل رعایت سه عامل اصلی در اجرای پروژه‌ها یعنی زمان هزینه و کیفیت پروژه‌ها یکی از مهم‌ترین اهداف شهرداری بوده است.
وی یادآور شد: در پروژه پل میثم که روگذر ریل راه آهن است قرارداد با قرار‌گاه سازندگی قائم از طریق سازمان توسعه و عمران بسته شده است که تا به امروز 52 درصد پیشرفت داردو فعال است.
قاری قرآن با بیان اینکه پیمانکار تقاطع غیر همسطح 15 خرداد که پیمانکار نیز قرارگاه قائم است، بیان کرد: شرایط این پیمانکار 100 درصد تهاتری بوده است که تا به امروز 63 درصد پیشرفت داشته است.
معاون امور زیربنایی شهردار قم همچنین در رابطه با تقاطع بلوار کریمی و فردوسی با بلوار پیامبر اعظم، گفت:در تیرماه امسال 32 درصد پیشرفت داشت و حدود 8 ماه کاملا متوقف شده بود.
وی اظهارکرد: پیشرفت پروژه میدان بزرگ امام خمینی(ره) در تیرماه صفر درصد بود اما امروزبه 20 درصد رسیده بلوار زائر هم در دو فاز انجام تابه امروز پیش رفته است که فاز اول آن تکمیل شده است.
قاری قرآن  در رابطه با پیشرفت بلوار مرجعیت نیز یادآور شد: 9و نیم کیلومتر کل مسیر این بلوار است که تا تیرماه امسال 23 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که به سه فاز تقسیم شد وهفته گذشته فاز اول آن تکمیل شد.
معاون امور زیربنایی شهردار قم با اشاره به اینکه کل پروژه بلوار مرجعیت 41 درصد پیشرفت داشته است،تصریح کرد: در این پروژه پیمانکار هیچ طلب ریالی ندارد و طلب فقط در قالب ملک است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار