سرپرست فدراسیون کاراته گفت : کاراته به واسطه ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالا و به لحاظ فنی در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و به وجود یک مدیر استراتژیک نیازمند است .

سید حسن طباطبایی در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت : به نظر من ،کاراته نیاز دارد یک مدیر استراتژیک و قوی داشته باشد تا این توانایی را داشته باشد که از چند زاویه به مشکلات و موضوعات سبک ها و هییت ها اشراف داشته باشد و بتواند تمام مشکلات را به خوبی و به موقع حل و فصل کند تا ان شااله شاهد پیشرفت بیش از پیش این رشته مستعد و مدال آور و افتخارآفرین در کشورمان باشیم .

وی ادامه داد : به اعتقاد من ، کاراته در دوران گذشته با عدم ثبات مدیریت مواجه بوده است و به همین دلیل هم متحمل مشکلات زیادی شده است ، به طوریکه طی 11 سال گذشته چندین ریییس و سرپرست در این فدراسیون تغییر کرده اند و به طور حتم این عدم ثبات مدیریت خود ، تاثیر منفی بر روند کارها وارد کرده است .

طباطبایی با اظهار امیدواری بیان داشت : امیدوارم با کمک خداوند فدراسیون کاراته نیز سر و سامان گیرد و انتخاب درست و سنجیده ای انجام شود و مدیری در راس این فدراسیون قرار گیرد که بتواند رهبری درستی داشته باشد و با مدیریت قوی مشکلات موجود در کاراته را به خوبی اداره و حل و فصل کند تا ان شااله شاهد تبدیل عدم ثبات مدیریت به ثبات مدیریت و بالطبع آغاز پیشرفت در فدراسیون کاراته باشیم .

شورای سامان دهی سبک ها فعال شده

سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص سامان دهی سبک ها که پیش از این قولش را داده بود اظهار داشت : شورای سامان دهی سبک ها ، هم در فدراسیون و هم در وزارت ورزش فعال شده است و ان شااله بتوانیم در این زمینه ارزیابی خوبی داشته باشیم و شرایط بهتری را فراهم کنیم تا سبک ها مختلف در کاراته ، با ظرفیت های خوبی که دارند بتوانند به کارشان به بهترین شکل ادامه دهند و موفق به تحصیل پیشرفت های زیادی شوند و شاهد رشد و ارتقای سبک ها باشیم .

طباطبایی درباره زمان انتخابات فدراسیون بیان داشت : در حال حاضر که ثبت نام کاندیداها شروع شده است و ان شااله از روز شنبه پانزدهم آغاز خواهد شد و پس از ثبت نام و طی شدن مراحل لازم و بررسی صلاحیت ها نسبت به برگزاری صحیح انتخابات اقدامات لازم را انجام خواهیم داد .

سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص خانه کاراته خاطرنشان کرد : خانه کاراته پیگیری می شود و دنبال این هستم که برای این منظور ، بتوانم سالن آماده ای را فراهم کنم و رایزنی هایی را هم انجام داده ام تا به امید خدا بتوانم این مسیله را حل کنم و ان شااله به نتیجه لازم برسیم .

وی تصریح کرد : البته در این زمینه محدودیت هایی را در تهران داریم و با مشکلاتی مواجه هستیم ، چرا که اغلب سالن ها اشغال هستند ولی من تلاشم را انجام می دهم تا با کمک خداوند این مشکل حل شود .

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار