با برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال سوپرلیگ کاراته ، چهره قهرمان کاراته کشور امروز در پایتخت مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،قهرمان سوپرلیگ کاراته کشور در بخش مردان امروز سه شنبه 18 اسفندماه با برگزاری رقابت های مرحله نیمه نهایی و فینال به میزبانی مجموعه ورزشی غدیر پایتخت ، مشخص خواهد شد.
نهمین دوره مسابقات سوپرلیگ کاراته کشور پس از کش و قوس های فراوان و پس از گذراندن حواشی زیاد در فدراسیون کاراته ، پانزدهم دی ماه در دو گروه آغاز شد و با رقابت 12 تیم ، سرانجام به مرحله نیمه نهایی خود رسید و چهار تیم مجوز حضور در این مرحله را دریافت کردند .
تیم های دانشگاه آزاد و صنعت برق هرمزگان به عنوان تیم های اول و دوم گروه 1 و تیم های پاس قوامین و مناطق نفت خیز جنوب نیز به عنوان تیم های اول و دوم گروه 2 ، تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی را تشکیل می دهند .

در این مرحله ، تیم اول گروه1 باید با تیم دوم گروه 2 مبارزه کند و به همین صورت تیم دوم گروه1 نیز در برابر تیم اول گروه 2 حاضر خواهد شد .

نفت می تواند ستاره ها را کم سو کند ؟
دانشگاه آزاد پرستاره که از حضور ملی پوشان بهره می برد به رویایرویی با مناطق نفت خیز جنوبی خواهد رفت که از جوانان بی نام و نشان ولی باانگیزه تشکیل شده و در دیگر مبارزه مرحله نیمه نهایی ، پاس قوامین که تا این مرحله ، مسابقات خود را بدون باخت پشت سر گذاشته و از مدعیان قهرمانی به شمار می رود به مبارزه با صنعت برق هرمزگان می رود .

پیروز این دو میدان در نهایت بازی فینال را برگزار خواهند کرد و پرونده سوپرلیگ امسال ، با مشخص شدن قهرمان بسته خواهد شد .

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار