رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پولک و نبات اصفهان گفت: با وجود اینکه قیمت مواد اولیه تولید پولک و نبات در اصفهان افزایش داشته است اما اتحادیه هنوز افزایشی قیمتی بر روی این اقلام نداده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،علیرضا شیروانی با اشاره به وضعیت بازار پولک و نبات اصفهان در آستانه فرا رسیدن سال نو گفت: با وجود اینکه مواد اولیه تولید پولک و نبات در اصفهان کم شده و افزایش قیمت داشته است اما اتحادیه هنوز افزایشی قیمتی بر روی این اقلام نداده است .

وی با بیان اینکه از نیمه دوم امسال شکر کیلویی 200 تومان افزایش قیمت داشته افزود: قیمت پولک و نبات ساده با توجه به کارگاه ها، مرغوبیت جنس، استفاده کردن از مواد اولیه درجه یک از کیلویی3 هزار و 500 تومان تا 4 هزار و 500 تومان متغیر است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پولک و نبات اصفهان تصریح کرد: رکود بازار پولک و نبات نیز همگام با رکود در سایر بخش های تولیدی کشور به وجود آمد و برای برطرف شدن این رکود لازم است که مسئولان از تولید داخل حمایت کنند چرا که کلیه مشاغل جامعه مانند رنجیر به هم متصلند و اگر در بخشی رکود بوجود بیاید، این رکود به سایر بخش ها نیز منتقل می شود.

وی ادامه داد: تولید نبات فقط در استان های اصفهان، تهران، مشهد، یزد و تبریز انجام می شود اما مشهد به خاطر اینکه شهر زیارتی است بازار خوبی نسبت به شهرستان های دیگر داشته و گنجایش فروش بیشتری دارد.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار