452 واحدصنفی برای فروش فوق العاده نوروزی در خراسان‌شمالی اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی با اعلام آغاز به کار این واحدها گفت: 150واحد تولیدی و اصناف در بجنورد، 100 واحد در شیروان و در شهرهای کوچک استان هم 20 تا 60 واحد برای فروش فوق العاده نوروزی اعلام آمادگی کرده اند.

یحیی نیکدل افزود: بیشترین واحدهای صنفی در حوزه پوشاک و کیف و کفش و در نهایت خواربار و ارزاق عمومی فعال خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی با اشاره به نقش نظارتی این سازمان هم گفت: مرحله دوم از طرح نظارت بر تنظیم بازار نوروز که از 15 اسفندماه آغاز می شود، تا 15 فروردین 95 ادامه خواهد یافت.

نیکدل از فعالیت 50 بازرس اداره نظارت و بررسی و270 بازرس افتخاری در این ایام هم خبر داد و گفت: گشت های مشترک این سازمان برای نظارت مستقیم بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی در ایام نوروز، با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف٬ دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت محیط، معاونت غذا و دارو، اداره کل حمل و نقل، اداره اماکن، نیروی انتظامی و سازمان جهاد کشاورزی انجام می شود.

از 15 اسفند تا 15فروردین ( از ساعت هفت و 30 صبح تا ساعت 22 ) تلفن 124 آماده پاسخگویی به شهروندان، زائران، مسافران و گردشگران است و از ساعت22 شب تا هفت و 30 صبح هم به صورت پیامگیر، آماده دریافت شکایات اقتصادی است.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.