فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس 40 هزار سرباز ‌شهید تقدیم انقلاب کرد‌‌.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران اززاهدان؛ در دومین یادواره سربازان شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان امنیت امروز ایران اسلامی را حاصل رشادت‌های سربازان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم 46 هزار سرباز و نیروی کادر در طول جنگ و دفاع مقدس نقش ویژه‌ای در شکست دشمنان داشته است.
‌وی با بیان اینکه 40 هزار نفر از شهدای نیروی زمینی ارتش را سربازان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: ‌از آنجایی که سربازان از جایگاه ویژه‌‌ای در ارتش برخوردارند و بدنه اصلی را ‌تشکیل می‌دهند یادواره سربازان شهید در سیستان و بلوچستان امروز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه امروز تمرکز دشمن بر روی جنگ نرم است و با جنگ نرم دارد برای آینده کار می‌کند، خاطرنشان کرد: ‌در این راستا سرمایه‌گذاری‌های عظیم انجام دا‌ده ‌و شبکه‌های واتساپ، تلگرام، ماهواره‌ها و همه و همه برای تغییر سبک زندگی اسلامی ایجاد شده است.
امیر پوردستان با بیان اینکه تعدد شبکه‌های ماهواره‌ای فقط و فقط برای تضعیف چهره اسلام و کم‌رنگ کردن سبک زندگی اسلامی است‌، تاکید کرد: بحث جنگ نرم دشمن بسیار جدی است و ما باید خانواده‌هایمان را از شر جنگ نرم دشمن حفظ کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار