سردار قاسمی بر لزوم بکار گیری رهنمودهای امام خمینی (ره) در دستیابی به حیات طیبه تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس در همایش تحجر و اسلام آمریکایی با ابراز تاسف از بیان نکردن هدف انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه، مدارس و دانشگاه ها گفت:‌ امام مبانی منطقی انقلاب را در 22 جلد تدوین کردند اما متاسفانه این مبانی عامدانه در سطح جامعه و در آموزش ها گفته نمی شود و نمی خواهند این مبانی در اجرائیات جامعه از جمله اقتصاد، فرهنگ و آموزش ورود پیدا کند.

سردار سعید قاسمی با بیان اینکه امام راحل منشأ انقلاب اسلامی و همه تحولات جهان اسلام است چرا که همه معادلات قدرت های بزرگ دنیا را در هم شکست، افزود: با روندی که در این 37 ساله پیش گرفته ایم تا یک دهه دیگر چیزی از تفکرات امام راحل باقی نخواهد ماند و همانطور که به راحتی دستاوردها را بتن کردند،‌ تفکر امام را هم بتن می کنند.

وی با اشاره به کتب آموزشی مدارس و دانشگاه ها، تصریح کرد: متاسفانه تنها به چاپ تصویری از امام در ابتدای کتاب های آموزشی بسنده شده است که همان هم در حال حذف شدن است.

این فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس تاکید کرد: ما امام خمینی را مایه زینت جامعه اسلامی نمی دانیم و بالاتر از این حرف ها امام هدف هایی را برای ما تعیین کرد تا راه را گم نکنیم و تنها در این صورت می توانیم به حیات طیبه دست یابیم.

سردار قاسمی با بیان اینکه در فتنه 88 همه نوع طیف آیت الله، سردار، دکتر، دانشجو، مهندس و خودی و ناخودی حضور داشتند، افزود: هیچ کس نمی دانست چه کسی راست می گوید چه کسی دروغ چرا که هیچ صدایی از حوزه های علمیه قم برنخواست.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران جنگ حق و باطل بود و این جنگ توانست انقلاب ما را به دنیا صادر کند،‌ تاکید کرد: امام راحل در کتاب «مبانی انقلاب» خود آورده است که ما در جنگ یک لحظه هم نادم و پشیمان نبودیم.

فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه کشور ما با فشردن تنها یک دکمه از طرف دشمن به طور کامل نابود می شود، خطاب به وزیر امور خارجه گفت: مقاومت اسلامی در غزه و لبنان 22 و 33 روز مقاومت کرد اگر می خواستند همان جا می توانستند آن ها را نابود کنند پس چرا نکردند؟

سردار قاسمی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر دانشگاه های ما دست داعشی افتاده است که به نام استاد در کلاس درس خود از مسعود رجوی تمجید می کند و او را قهرمانی بزرگ می داند؛ آیا با این حرف ها فرزندان من و شما نباید دچار دوگانگی و سردرگمی شوند؟

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.