مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: آمار طلاق در استان اردبیل از ۲ هزار و ۵۱۲ مورد در سال گذشته به ۲ هزار و ۴۵۷ مورد کاهش یافته که ۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسد حسن‌زاده در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان اردبیل اظهار داشت: اصل وظیفه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان این است که تمامی دستگاه‌هایی که در پروسه ثبت وقایع حیاتی دخیل هستند با یکدیگر به هماهنگی برسند و بتوانیم با برگزاری این جلسات نارسایی‌ها و مشکلات در این زمیته را شناسایی کرده و برطرف کنیم.

وی با اشاره به آمار ثبت وقایع حیاتی استان اردبیل در 11 ماه گذشته افزود: در سال گذشته آمار تولد در استان اردبیل 123 هزار و 621 مورد بوده است که این آمار در 11 ماهه امسال به 24 هزار و 432 مورد تولید افزایش یافته که این امر بیش از 3 درصد رشد را در آمار تولد استان اردبیل نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل بیان کرد: آمار فوت در 11 ماه گذشته سال 93، 7 هزار و 692 مورد بوده که امسال به 5 هزار و 956 مورد کاهش یافته و دلیل این کاهش محسوس ساماندهی شناسنامه‌های قدیمی بوده است.

حسن‌زاده تصریح کرد: ازدواج در استان اردبیل در 11 ماهه سال گذشته 14 هزار و 865 مورد ازدواج بود که این تعداد امسال به 13 هزار و 818 مورد کاهش یافته است، آمار طلاق نیز از 2 هزار و 512 به 2 هزار و 457 مورد کاهش یافته که 2 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، آمار ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.