در پی درگذشت عالم جلیل القدر حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالحسین آیت اللهی ، آیت‌الله مکارم شیرازی پیام تسلیت صادر کردند.

پیام تسلیت آیت‌الله مکارم شیرازی به مناسبت رحلت آیت الله آیت اللهیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از فارس ، در  این پیام آمده است:
"فقدان اسفناک عالم نورانی جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدعبدالحسین آیت اللهی مایه تأسف و تأثر گردید. بحمدالله این بیت محترم که منتهی به عالم ربانی و سید بزرگوار مرحوم آیت الله حاج سیدعبدالحسین آیت اللهی می شود، علمای وارسته و خادمان اهل بیت(ع) داشته و دارد.

این فقید سعید نیز که از آن بیت محترم است عمری را در خدمت به مکتب اهل بیت گذراند. خداوند روح او را با ارواح محمد و آل محمد محشور گرداند و به بازماندگان صبر و اجر فراوان دهد. اینجانب به جامعه روحانیت جهرم و اعضای این بیت محترم و همه دوستداران آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و حسن عاقبت برای همه از خداوند بزرگ خواهانم."

آیت الله آیت اللهی هفته گذشته به دلیل شدت بیماری قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مطهری جهرم بستری‌ شده بود که  پس از چندین روز بیماری به ملکوت  اعلی پیوست.
پیکر آن مرحوم  صبح امروز با حضور مسولان استانی و محلی در جهرم تشییع  و به خاک سپرده شد .

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحسین آیت اللهی فرزند آیت‌الله سید علی‌اکبر آیت‌اللهی (آقا علی) و فرزندزاده مجاهد نستوه آیت‌الله سید عبدالحسین نجفی لاری  از رهبران مشروطه در جنوب کشوربود که سالیان بسیار در راستای خدمت به‌ نظام و هدایت و روشنگری مردم تلاش کرد.

این عالم بزرگوار در محضر اساتیدی همچون امام خمینی(ره)، امام موسی صدر، آیت‌الله محقق داماد، آیت‌الله مشکینی  به کسب علوم و فرایض دینی پرداخت و مبارزات مجاهدانه علیه رژیم شاه و پرداختن به امور عام‌المنفعه از خدمات شایان آیت‌الله آیت‎اللهی است.
 
آن مرحوم  در سال 1310 شمسی در شهر جهرم متولد و در بیت علم و تقوا زیر نظر پدر بزرگوارش آیت‌الله سید علی‌اکبر آیت‌الهی  پرورش یافت.

شایان ذکر است آن عالم جلیل القدر سال‌ها منشأ خدمات ارزنده دینی و اجتماعی در جهرم و استان فارس بود.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار