سنندج؛

شناسایی هفت هزار نخبه شاهدو ایثارگر در کشور

معاون مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از شناسایی هفت هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ رحیم نریمانی امروز  در نشست نخبگان، دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر استان کردستان در سنندج بابیان این مطلب  افزود: 

از این تعداد نخبه شناسایی شده دو هزار و 684 نفر شاهد و ایثارگر، 81 نفر همسر شهید و هزار و 382 نفر نیز از جانبازان و آزادگان هستند.

به گفته وی ،دو هزار و 21 نفر از این نخبگان شناسایی شده فرزند جانباز و 202 نفر نیز همسران دیگر اقشار جامعه ایثارگری و 234 نفر از این افراد را دانش آموزان تشکیل داده اند .

وی در ادامه از صدور کارت هوشمند برای نخبگان شاهد و ایثارگر در سال 95 خبر داد و گفت: در این راستا تفاهم نامه ای با بانک دی منعقد شده و در سال 95 کارت های هوشمند برای نخبگان صادر خواهد شد.

معاون مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یکی از اهداف اصلی صدور کارت های هوشمند را ارائه چندین نوع خدمات بویژه در مناطق محروم با حضور نخبگان و سرآمدان عنوان کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نخبه ، ایثارگر ، شاهد ، کارت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار