مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از تشکیل مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی قاره های اروپا و آمریکا خبر داد.

تشکیل مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی در قاره های اروپا و آمریکابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد جعفری گفت : مجمع خادمان فرهنگ رضوی و مجمع بانوان مروج فرهنگ رضوی تشکیل شده است و در دوره چهاردهم جشنواره مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی قاره‌های اروپا و امریکا تشکیل می‌شود.

وی گفت: با توجه به رویداد مهم مشهد2017 مجامع تخصصی مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی در مشهد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با تاکید براینکه فعالیت‌های جدیدی در حوزه فضای مجازی جشنواره امام رضا(ع) انجام شده است، افزود:گسترش فعالیت ها در فضای مجازی از وظائف هیات مدیره بنیاد بین المللی امام رضا(ع) است که مجوز تاسیس خبرگزاری فرهنگ رضوی از وزارت ارشاد صادر شده و این خبرگزاری دفتر خود را در تهران راه اندازی کرده است.

دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) گفت: طراحی بانک جامع اطلاعات آثار هنرمندان جشنوارهآماده شده که با طراحی این بانک هر فردی از هر نقطه می تواند از طریق ثبت نام الکترونیکی اطلاعات خود را وارد این سامانه کرده و بعد آثار خود را ارسال کند.

جعفری تصریح کرد: انتشارات بنیاد بین المللی امام رضا(ع) فعالیت گسترده دارد و ما به دنبال اخذ مجوز موسسه انتشاراتی بنیاد هستیم که این انتشارات به صورت تخصصی در حوزه فرهنگ رضوی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام//

برچسب ها: مجمع ، جهانی ، خادمان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.