طرح نوروزی از ۲۰ اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و طرح سفرهای نوروزی سال ۹۵ گفت: با تمهیدات فراهم شده و بسیج همه امکانات راهداری، جمعیت هلال احمر، پلیس راه و نیروی انتظامی و اورژانس آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستیم.

رضا گروسی بیان کرد: تسطیح ورودی اورژانس در منطقه کوهین و آقا بابا در دست اقدام است و اورژانس آوج نیز باید مسیر دسترسی داشته باشد.

مدیر بحران استانداری قزوین یادآورشد: جمعیت هلال احمر استان در مجموع با ۵۰ تیم امدادی، ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۱۵ ست نجات، ۱۰ موتور آمبولانس و ۱۵۰ نیروی آموزش دیده با یک بالگرد در طرح نوروزی مشارکت می کنند.

وی اضافه کرد: ۳۰۰ راهدار در قالب ۴۰ تیم در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و خدمات لازم را ارائه می کنند.

مدیر بحران استانداری قزوین بیان کرد: اورژانس استان هم با ۲۶ تیم جاده ای و ۱۰ تیم شهری در مناطق پرتردد مانند آبیک، شامی شاپ، آراسنجن، هفت تیم سلامت در سطح جاده ها مستقر می شود و اتوبوس هوایی نیز در خدمت مسافران خواهد بود.

گروسی در ادامه افزود: نیروی انتظامی و پلیس راه نیز در مجموع با ۱۷۹ گشت خودرویی، ۶۲ گشت موتوری، ۲۷۰ نفر نیروی پلیس و استقرار ۴۶ کانکس در مسیرهای جاده ای در خدمت مردم خواهند بود.

وی بیان کرد: مساجد، مدارس و مجتمع های بین راهی هم تجهیز و ساماندهی شده تا هنگام بروز حوادث غیرمترقبه در خدمت مردم باشد .


مدیر بحران استانداری قزوین اضافه کرد:  در محور قزوین به رشت  هم چند مدرسه دیگر به طور ویژه پیش بینی خواهیم کرد.

انتهاي پيام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار