کمیته امداد به جای پرداختن به معلول‌ها، به علت‌ها بپردازد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در اين ديدار گفت :  پرداختن به علت‌ها به‌جای معلول‌ها، وظیفه و تکلیف امروز کمیته امداد است واگر بر روی معلول‌ها تمرکز و هزینه کنیم، هیچ‌گاه مشکلات مردم پایان نخواهند یافت.

 آیت‌الله عابدینی افزود : فقرایی که به خاطر آسیب‌های جسمانی زمین‌گیر شده‌اند و امکان فعالیت شغلی ندارند، یتیمانی که در سن کم، سرپرست خود را از دست داده‌اند و اسیران «که امروز مردم جنگ‌زده کشورهای منطقه مصداق بارز آن هستند» باید مورد توجه و کمک باشند.

وی یادآور شد: باید برنامه‌ریزی‌ها و بودجه‌ها بیشتر به سمت توسعه اشتغال و افزایش درآمدها هدایت شوند تا مشکلات به‌صورت زیربنایی برطرف شوند.


امام‌جمعه قزوین سرمایه‌گذاری بر روی فرهنگ سلامت و بهداشت را نیز لازمه امروز جامعه دانست و گفت: بسیاری از مددجویان نیازمند خدمات بهداشتی، با هزینه‌های بسیار بالا هستند و اگر ما نگاه بلندمدت داشته باشیم با فرهنگ‌سازی در این حوزه، سلامت و بهداشت را در آینده تضمین و جامعه را از هزینه‌های گزاف نجات می‌دهیم.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین هم در این دیدار گفت: کمیته امداد ۲۵ هزار خانواده، بالغ بر ۴۶ هزار نفر را به‌صورت مستمر و ۴۰ هزار نفر هم به‌صورت موردی تحت پوشش دارد و برای آن‌ها ۱۳۹ شبکه امداد فرهنگی تشکیل داده است.

وی ادامه داد: ۳ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز و ۹۵۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند .
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار