۳۵۴ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال اعتبارات عمرانی در شهرستان قزوین توزیع شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرماندار شهرستان قزوین در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان قزوین گفت: از اين ميزان به طور متوسط بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد به دستگاهها تخصیص داده شده است.

سید علی موسوی افزود: بیشترین اعتبارات عمرانی در شهرستان قزوین در بخشهای راه، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب شهری و روستایی و کشاورزی اختصاص داده شده است و در روزهای پایانی سال هم اگر دستگاهی با مشکلات اعتباری مواجه باشد و بتوانیم آن را تامین کنیم همکاری لازم انجام می شود.

فرماندار شهرستان قزوین تصریح کرد: آسفالت راههای روستایی یک میلیارد ریال، اعتبار استانی حوزه های علمیه ۱۰ میلیارد ریال، زیرساخت های شهری چهار میلیارد ریال، ساماندهی گلزار شهدا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، مناطق محروم ۵۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، استانی ماده ۱۲ برنامه پنجم ۵۰ میلیارد ریال، استانی ماده ۱۸۰ حدود  ۱۹ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال و اعتبارات استانی ۱۲۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال است.

در این نشست نمایندگان شرکتها و ادارات آب و فاضلاب، فنی و حرفه ای، امور زندانها، علوم پزشکی، و بخشداران در خصوص مشکلات اعتباری و طرح های دردست اجرا و نیمه تمام خود مطالبی بیان کردند.

انتهاي پيام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار