فرمانده انتظامی خوی از کشف دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

اسفندیار احمدی در گفت‌وگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی با یک دستگاه خودرو پراید در خوی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، خودرو مورد نظر در سطح شهرستان شناسایی و طی یک عملیات توقیف شد، در بازرسی از خودرو توقیفی، دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر صندلی‌‌ها جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی خوی تصریح کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شهرستان خوی شد.

وی در ادامه سخنان خود بر عزم راسخ ماموران انتظامی این شهرستان در مبارزه با سوداگران مرگ اشاره کرد و ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای ریشه‌کنی مواد مخدر تمام تلاش خود را به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

احمدی بر ضرورت مشارکت مردم با ماموران انتظامی در جهت ریشه‌کن کردن پدیده شوم قاچاق مواد مخدر تاکید و از مردم این شهرستان درخواست کرد تا هرگونه موارد مشکوک مبنی بر فعالیت در جهت تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تماس با پلیس 110 در اختیار ماموران انتظامی این شهرستان قرار دهند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت‌ها از تهیه و توزیع مواد مخدر در جامعه جلوگیری کند.

فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه اعتیاد جوانان دغدغه بسیاری از خانواده‌ها است به والدین توصیه کرد که درباره عوارض و پیامدهای ناشی از سوءمصرف مواد مخدر و روانگردان‌ها صریح و بی‌پرده با فرزندان خود گفت‌وگو کنند.

وی با بیان اینکه خانواده به عنوان مهم‌ترین نهاد جامعه محسوب می‌شود بر تاثیرگذاری این نهاد در کاهش آمار اعتیاد تاکید کرد و ادامه داد: خانواده‌ها باید توجه بیشتری نسبت به رفتار اعضای خانواده خویش خصوصا اعضای نوجوان داشته باشند و امنیت و آرامش لازم را در کانون خانواده‌ها برای آنان به وجود آورند.

انتهای پیام /ب

برچسب ها: خوی ، کشف ، تریاک ، انتظامی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.