سنندج؛

بدهی مانع خدمت‌رسانی به مردم نمی‌شود

شهردار سنندج گفت:بدهی مانع خدمت‌رسانی به مردم نمی‌شود و معتقدیم شهرداری دارای ظرفیت لازم برای حل مشکلات مالی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،منوچهر فخری گفت: یکی از اهداف شهرداری سنندج این است که عدالت را در انجام امورات عمرانی و خدماتی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه برخی نقاط نیازمند خدمات رسانی بیشتری هستند، افزود: می‌خواهیم شبکه خدماتی برای سنندج تعریف کنیم تا با رصد نیازهای اولیه هر منطقه بر اساس آن خدمات ارائه شود.

شهردار سنندج بیان کرد: مهمترین بحث در برنامه‌ریزی، اطلاعات و آمار و بازدید میدانی است، و از این طریق می‌توان اطلاعات دقیقتری کسب کرد.

فخری از پیگیری برای حل مشکل در حوزه آرای کمیسیون ماده 100 خبر داد و افزود: در حال حاضردر نایسر با این قدمت و وسعت مشکلات، اولویت اساسی ایجاد زیرساخت آسفالت و بهبود وضعیت معابر شهری سپس فضای سبز و نظافت شهری است.

وی گفت: جلسه‌ای با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های ذیربط با هدف حل مشکلات این ناحیه تشکیل می شود وطی چند ماه آینده همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری مشکلات مردم را به تدریج حل و فصل می کنند.

شهردارسنندج بااشاره به بدهی‌های بالای شهرداری گفت: بدهی مانع خدمت‌رسانی به مردم نمی‌شود و معتقدیم شهرداری دارای ظرفیت لازم برای حل مشکلات مالی است.

فخری در پایان افزود: سال آینده، دولت اعتبارات خوبی به شهرداری تزریق می‌کند که امیدواریم موجب حل برخی مشکلات شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.