در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آلودگی 7 رودخانه تحت حفاظت محیط‌زیست

معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رودخانه‌های کارون، زاینده‌رود، کرج، جاجرود، چالوس، هراز و سرداب‌رود رودخانه‌های تحت حفاظت محیط‌زیست هستند که هم‌اکنون با آلودگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

آلودگی 7 رودخانه تحت حفاظت محیط‌زیست
سعید متصدی معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رودخانه‌های آلوده تحت مدیریت سازمان محیط‌زیست اظهار داشت: علاوه بر کارون و زاینده‌رود که اهمیت زیادی برای کشور دارند، 5 رودخانه تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست به نام‌های کرج، جاجرود، چالوس، هراز وسرداب‌رود درگیر آلودگی بوده وبرای احیاء و حفاظت، قطعا اولویت با این رودخانه‌ها است.

وی ادامه داد: بعد از این 7 رودخانه تحت حفاظت محیط‌زیست، رودخانه‌های دیگری چون زرجوب، گهرود استان گیلان، رودخانه سفیدرود، تجن مازندران و رودخانه‌های دیگری که به طور دائمی در کشور جریان داشته و آلودگی بسیار بالایی را به خود اختصاص داده‌اند در اولویت دوم احیاء حفاظت از سوی ما قرار خواهند گرفت.

معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست تأکید کرد: در آینده نزدیک با کمک جامعه محلی، دستگاه‌های دولتی و اعتبارات و امکاناتی که سازمان محیط ‌زیست از ستاد مرکزی اخذ خواهد کرد در کلیه استانها برنامه حفاظت واحیاء این رودخانه ها را شروع خواهیم کردتا این مراکز را به کیفیت مطلوب رسانده واحیاء کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
یک اقدام شایسته ومهم علمی وفنی محیط زیستی وبهداشتی
کد دار نمودن و داشتن برچسب محصولات کشاورزی توسط جهادکشاورزی
وسازمان استاندار کشور مبنی بر کنترل وسلامت آن محصول درداخل کشور
صادرات آن می باشد
میتوان در جهت اقتصاد مقاومتی برندجهانی برای کشور ایجاد نمایند
آخرین اخبار