معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گفت:‌ دانشجویان نمونه این دانشگاه تا اردیبهشت ماه 95 بر اساس شرایط لازم انتخاب خواهند شد.

دکتر طاها هاشمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص موضوع ابلاغ آیین نامه انتخاب دانشجوی نمونه گفت: دانشجویان نمونه طی فرآیندی تا قبل از پایان ترم در واحدها انتخاب می‌شوند و در اردیبهشت ماه نیز به سطح استانی وارد خواهند شد و در نهایت در هفته آفتاب مهر که هفته فرهنگی دانشگاه آزاد است و معمولا از 10 مهر هر سال شروع می‌شود اعلام می‌شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی سال گذشته نیز در طی این تاریخ مرور می‌شود علاوه بر ‌آن برنامه‌ی کشوری انتخاب دانشجوی نمونه نیز صورت خواهد گرفت.

معاون دانشجویی- فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد:‌ در سال 95 نیز قرار بر این است تا کلیه واحدها دانشجویان خود را انتخاب نمایند تا اوایل اردیبهشت ماه دانشجویان نمونه انتخاب و مشخص می‌شوند. 

هاشمی تصریح کرد:‌ این انتخاب بر مبنای رعایت هنجارها و داشتن حداکثر ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی خواهد بود. 

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد:‌ تعداد دانشجویان نمونه انتخابی مشخص نیست و علاوه بر موارد اعلام شده این افراد با تناسب رشته انتخاب خواهند شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.