تجدید بیعت با دانشجویان خارجی در روز دانشگاه سبب استحکام روابط در زمینه تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه‌های برتر پزشکی دنیا می‌شود.

دکتر خردمند معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به راه‌اندازی واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: حضور در عرصه بین‌المللی و رسیدن به اهداف چشم انداز 20 ساله کشور مهم‌ترین دلیل برای تأسیس واحد بین‌الملل این دانشگاه بود که این امر بر اساس مستندات قانونی وزارت بهداشت انجام شده است.

وی بیان کرد: این دانشگاه که بهترین رتبه را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دارد در راستای بین‌المللی سازی به منظور ارتباط و گسترش روابط با دانشگاه‌های برتر دنیا و تبادل اساتید و دانشجو انجام شده است.

معاون بین‌الملل دانشگاه با بیان اینکه این دانشگاه در حدود 3 هزار دانشجوی خارجی دارد، افزود: از 4 سال پیش حرکت جدیدی را در واحد بین‌الملل این دانشگاه شروع کردیم که در حال حاضر دانشجویانی از 33 کشور دنیا در مقاطع کارشناسی و دکتری تخصصی به خوبی در حال تحصیل در این واحد هستند.

وی ابراز داشت: روز بین‌الملل در واقع روز تجدید بیعت با حرکت بین‌الملل سازی این دانشگاه به وسیله اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان این دانشگاه استو در این روز دانشجویان خارجی و نمایندگان کشورهای خارجی در این مجمع حضور پیدا می‌کنند و این امر سبب ارتباط عمیق‌تر دانشجویان داخلی و بین‌الملل می‌شود.

خردمند در پایان خاطرنشان کرد: این حرکت سبب می‌شود تا با برطرف کردن نقاط ضعف، سال آینده دانشجویان و اساتید خارجی بهتری را جذب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار