رقابت های هفته 29 لیگ یک به اتمام رسید و شاگردان مرزبان اختلافشان را بیشتر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم پیکان و فجرسپاسی که بالای جدول هستند حریفشان را شکست دادند و خونه به خونه مقابل خیبر خرم آباد به تساوی رضایت داد و تنها یک امتیاز کسب کرد.تیم های ماشین سازی،نفت آبادان و مس رفسنجان هنوز شانس صعود به لیگ برتر را دارند و خطیبی با شکست شهرداری اردبیل به کورس بازگشت.مس رفسنجان و نفت ابادان هم از سد حریفانشان گذشتند.

نتایج بازی های هفته 29:
مس کرمان یک - مس رفسنجان 2

پاس یک - گل گهرسیرجان یک

داماش گیلان صفر - پارسه تهران صفر

خونه به خونه صفر - خیبر خرم‌آباد صفر

پیکان یک - آلومینیوم هرمزگان صفر

شهرداری اردبیل صفر - ماشین‌سازی‌تبریز 2

فجر سپاسی یک - نساجی مازندران صفر

گیتی پسند صفر - آلومینیوم اراک 2

تساوی بی ضرر
خونه به خونه به سه امتیازی صدرنشین یعنی پیکان رسیده بود و می توانست با پیروزی دراین دیدار یک گام دیگر به صعود نزدیک شود. خونه به خونه در این دیدار به رغم میزبانی و اینکه حریف یکی از تیم های نیمه پا ئین جدول بود قدر موقعیت ها را ندانست و به تساوی رضایت داد. خیبر که اولین فصل حضور خود را در لیگ یک تجربه می کند با تمام قوا مقابل شاگردان میثاقیان ظاهر شد.

هدیه سه امتیازی برای پیکان
این بازی فرصت خوبی بود که پیکان با پیروزی آلومینیوم شکست در برابر گل گهر سیرجان را فراموش کند واز سویی به یکه تازی در صدر جدول ادامه داد. آلومینیوم نتوانست مانع شکست شود و سه امتیاز را به پیکان هدیه کرد.

بازگشت فجر به کورس قهرمانی
فجر سپاسی در دیدارهای اخیر امتیازات زیادی را از دست داده وهمین مسئله سبب شد تا از جمع مدعیان صعود خارج شود. البته فجر فاصله زیادی از جمع مدعیان نگرفته بود و ابا شکست نساجی مازندران به کورس قهرمانی بازگشت.

تساوی داماش با مربی جدید پارسه
داماش و پارسه در شرایطی برگزار شد که شهر باران هم اکنون یکی از تیم های در حال سقوط است و پارسه هم اولین تیم نزدیک به منطقه خطر است و با کوچک ترین لغزش دوباره در جمع کاندیداهای سقوط قرار می گیرد. پارسه در این بازی با مربیگری هاملت میختاریان به میدان رفت و او پیش تر در پارسه بازی و مربیگری می کرده و در برهه ای هم بازیکن تیم داماش گیلان بوده است اما این بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

رفسنجان برنده دربی مسی ها
مس کرمان که در رتبه سوم جدول قرار داشت و یکی از کاندیدهای صعود است در این بازی همه تلاش خود را بکار گیرد که برنده از میدان خارج شود. با این حال امروز مس رفسنجان توانست مس کرمان را شکست دهد و 42 امتیازی شود.

اعتراض هواداران به سرمربی شهرداری
امروز تیم شهرداری اربیل بازی را به ماشین سازی واگذار کرد و هوادران این تیم هم که از نتیاج تیم راضی نیستند سرمربی قبلی شان را صدا زدند و ربیعی روی سکو ها تشویق شد و طرفداران به واحمدزاده اعتراض کردند

حمدزاده:ازنتیجه مذاکرات شهردار انزلی و اردبیل بی خبرم
احمد زاده سرمربی تیم شهرداری اردبیل گفت: هنوز چیزی قطعی نشده و من نمی دانم که آیا دو باشگاه پس از مذاکرات اخیر به چه جمع بندی رسیده اند. آخرین خبری که من دارم این است که شهردار انزلی و شهردار اردبیل با یکدیگر بر سر این انتقال گفت وگو کرده اند اما نمی دانم که چه نتیجه ای در بر داشته است.
وی افزود:بازی با ماشین سازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

محمدی:تیم پاس ضعیف نیست
سرمربی تیم پاس همدان گفت:از عملکرد شاگردانم دفاع می کنم چرا که هفته قبل و همچنین دیدارهای گذشته که نتیجه را واگذار کردند، مستحق شکست نبودند و امیدواربودیم در بازی با گل گهر سیرجان بدشانسی نیاوریم اما در دقیقه 84 گل تساوی را خوردیم.
وی اضافه کرد: تیم پاس به هیچ عنوان ضعیف نیست و فقط در گلزنی موفق نبوده ایم هر چند موقعیت های پرشماری نصیب تیم شده است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار