سمنان؛

نارضایتی شهردارجدید سمنان از فضای سبز این شهر

شهردار سمنان گفت :در گذشته گونه‌های نامناسبی مانند اکالیپتوس کاشته شده که اصلا گونه مناسب شهر نیست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ به‌زودی شهروندان شاهد تغییرات عمده‌ای در فضای سبز شهری، پارک‌ها و بلوارها خواهند بود.

شهردار جدیدسمنان با بیان اینکه از فضای سبز فعلی در شهر سمنان رضایت کافی ندارم گفت: شهرداری سمنان برای توسعه فضای سبز شهری برنامه‌های خوبی را در دست اجرا دارد و تلاش می‌کنیم تا فضایی بانشاط و با طراوت همراه با کاشت گونه‌های مقاوم و پایدار و سبز داشته‌باشیم.

حسین موسوی از تبدیل پارک کوهستان به تفرجگاه باطراوت شهری خبر داد و گفت: در نظر داریم تا این پارک را به پارکی الگو و نمونه تبدیل کنیم و شهروندان اوقات فراغت خود را در این پارک مصفا و با امکانات سپری کنند.

موسوی اظهار داشت: در گذشته، گونه‌های خوب و مقاومی مانند سرو خمره‌ای شیراز در شهر سمنان وجود داشت که متأسفانه با کار غیرکارشناسی، گونه‌های نامناسبی مانند اکالیپتوس جایگزین آن شد که اصلاً گونه مناسبی برای شهر نیست.

وی با بیان این‌که کار کارشناسی درباره استفاده از گونه‌های مناسب برای توسعه فضای سبز شهری صورت گرفته‌است، تصریح کرد: به‌زودی شهروندان شاهد تغییرات عمده‌ای در فضای سبز شهری، پارک‌ها، رفوژها و بلوارها خواهند بود.
شهردار سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به کویری بودن شهر سمنان، توسعه و نگهداری فضای سبز نیازمند مشارکت و همراهی و حمایت همه شهروندان است و امیدواریم شهروندان در این زمینه با شهرداری تعامل خوبی داشته‌باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.