فرماندار رامهرمز گفت: کلیه ادارات این شهرستان در پذیرایی از مهمانان و کاروان‌های راهیان‌نور آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی سمالی بیان کرد: ادارات باید در تمام طول سال آمادگی پذیرایی از مهمانان را داشته باشند و فقط مختص عید و ایام نوروز نباشد.

وی از عدم روشنایی مناسب در میادین، خیابان‌ها و معابر عمومی انتقاد کرد و افزود: اداره برق، شهرداری و سایر ادارات مربوطه باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع معایب و ایجاد روشنایی کامل در سطح شهر اقدام نمایند.

سمالی اظهار داشت: توسط اداره آموزش و پرورش مرکز آموزش رفاهی با 24 سوئیت، 2 آموزشگاه درجه یک با 19 اتاق تجهیز شده، 6 آموزشگاه درجه دو (نیمه مجهز) با 65 اتاق و 2 آموزشگاه درجه سه عادی با 20 اتاق آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و راهیان‌نور شده است.

فرماندار رامهرمز این تصریح کرد: در این راستا و برای رفاه حال مردم و مسافران 13 نانوایی کشیک در سطح شهر و ورودی‌های شهر در ایام نوروز با 1 ‌ساعت کار اضافه‌تر فعال خواهند بود.

این مقام مسئول اذعان داشت: حدود 50 تن میوه نوروزی نیز توسط سازمان تعاون روستایی به تدریج وارد شهر خواهد شد که بین مردم به نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

فرماندار رامهرمز در پایان با توجه به مانور طرح پایش بازار از کلیه شهروندان خواست تا هرگونه تخلف را با شماره تلفن 124 رسیدگی به تخلفات اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.