به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با هشدار به مسافران نسبت به خرید اینترنتی بلیت هواپیما از سایت های غیرمجاز اظهارداشت: خرید بلیت اینترنتی هواپیما فقط از طریق سایت های مربوط به شركت هواپیمایی فعال مجازاست و سایر سایت های فروش اینترنتی بلیت مورد تایید سازمان هواپیمایی كشوری نیست.
وی به لزوم اجرای دستورالعمل حقوق مسافر توسط شركت های هواپیمایی اشاره كرد و ادامه داد: سازمان هواپیمایی كشوری ملاك عملكرد شركت های هواپیمایی را رعایت حقوق مسافران و جلب رضایت آنها می داند.
جعفرزاده با بیان اینكه اكیپ های نظارتی در ایام نوروز افزایش خواهد یافت تأكید كرد: سازمان هواپیمایی كشوری در راستای نظارتهای دقیق بر فروش بلیت هواپیما به خصوص در ایام پیك سفر كه تقاضا بیشتر است، تلاش میكند بررسیهای جامعی داشته و برای جلب رضایت مسافران تمام تمهیدات خود را بكار گیرند.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری ادامه داد: همچنین شركت های هواپیمایی ملزم هستند جهت تنویر افكار عمومی و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، نسبت به اطلاع رسانی به موقع، صحیح و شفاف، مسافران را از وضعیت تاخیرات احتمالی و یا كنسلی پرواز مطلع كنند.
وی همچنین تاكید كرد: شركت های هواپیمایی باید به منظور سهولت دسترسی نرخ های بلیط پروازها در مسیرهای مختلف، لیست نرخ های آنالیز شده و نهایی را از طریق وب سایت های رسمی شركت هواپیمایی مربوطه و یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی در اختیار مشتریان قرار دهند.
جعفرزاده در ادامه ضمن تاكید بر ضرورت اجرائی شدن توصیه های دفتر نظارت سازمان هواپیمایی كشوری در امر اطلاع رسانی گفت: روابط عمومی ها همواره متقاضیان را از خرید بلیت هواپیما از مراكز غیر معتبر منع كرده و از درج نرخ بلیت و داشتن لوگوی شركت اطمینان حاصل كنند.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری در ادامه از مسافران خواست؛ جامدان فرودگاه را از وجود اشیاء و سایل قیمتی خود قبل از تحویل مطلع نمایند.
وی, در پایان از متقاضیان خرید بلیت هواپیما خواستار شد: نسبت به تهیه بلیت هواپیما از مراكز و سایت های غیر مجاز خودداری كرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش بلیت خارج از نرخ ارائه شده توسط شركت های هواپیمایی از سوی دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی كشوری كهلیست دفاتر مجاز بر روی سایت سازمان هواپیمایی كشوری به نشانی www.cao.ir، قابل مشاهده است می توانند با شماره تلفن های 61022355 دفتر ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایت سازمان هواپیمایی كشوری تماس بگیرند تا نسبت به برخورد با آنها اقدام شود.
انتهای پیام/