برخی کالاها از لیست قیمت گذاری اتحادیه خشکشویی خارج است تا نوسازی صنعت نساجی کشور که در دستور کار است در اخبار صنعت هفته گذشته.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بی نظمی در صنف خشکشویی تا نوسازی صنعت نساجی از مهم ترین رویدادهای تجارت در هفته ای که گذشت؛

رئیس اتحادیه خشکشویی کشور عنوان کرد برخی کالاها از لیست قیمت گذاری خارجند و بر اساس درجه بندی واحد صنفی به صورت توافقی تعیین می شود.

رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات گفت: در ایام پایانی سال شاهد افزایش قیمت در بازار شیرنی نخواهیم بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بخشی از طرح نوسازی صنایع نساجی در گذشته اجرایی شده و بخشی از آن نیمه‌تمام است که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: داشتن اقتصاد پویا نیازمند همدلی و همزبانی قوای سه گانه و مردم داریم.

برخی تولید کنندگان داخلی برای فروش اجناس خود در بازار آخر سال حتی به ضرر هم رضایت داده اند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران در ارتباط با بحث اختلال در جاده‌ها در ایام نوروز گفت: این موضوع در بازده زمانی 24 اسفند تا 6 فروردین مشاهده می‌شود که در عبور و مرور محصولات صادراتی و فاسد شدنی مشکل ایجاد می کند.

با تغییر رویه مشتریان بازار پوشاک، دیگر خبری از نوسانات قیمت نیست مگر در بحث برندهای مطرح خارجی که مشتریان خاص خود را دارند.

فاضلی گفت:حتما باید کالای ارائه شده در این نمایشگاه تولید داخلی باشدمگر اینکه مشابه داخلی نداشته باشند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: با توجه به عرضه گوشت از سوی امور پشتیبانی دام پیش بینی می شود که با افزایش تقاضا چندان قیمت ها در بازار تشنج پیدا نکند.

یک عضو شورای عالی پیشکسوتان اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: بدلیل وجود رکود در چند سال گذشته،‌حیات واحدهای تولیدی نوشیدنی مجاز در داخل کشور به خطر افتاده است.

انتهای پیام/











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار