فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد استان فارس گفت: تقوا و صبر خانواده معظم شهداء ستودنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حسین ارجمند مزیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد در دیدار با خانواده شهید جعفری ضمن دلجویی از خانواده این شهید گرانقدر یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.  
وی گفت: شهیدان نماد صبر و استقامت و سرمایه های همیشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ادامه راه و هدف شهدا و رسیدن به آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر وظیفه ای مهم است.  
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد اظهار كرد: همانگونه که شهیدان در حفظ و حراست از وطن و پیروی از رهبر خود جانفشانی کردند، ما نیز باید در پیروی از اهداف و آرمان های آنان، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از خانواده های شهیدان کوشا باشیم.  
سرهنگ ارجمند ادامه داد: خانواده معظم شهداء الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند، که با تحمل سختی‌ ها و مشقت‌ های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.  
شهید قنبر جعفری در دهم خرداد ماه سال 70 در سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح به فیض شهادت نایل آمد و با ایثار جان، تداوم امنیت و سلامت جامعه اسلامی را تضمین كرد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تقوا ، صبر ، شهدا ، ستودنی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار