رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: به مناسبت روز شهدا به 200 نفر از ایثارگران این شهرستان زمین رایگان واگذار شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهنام صمدی‌فرد در آیین واگذاری سند زمین به ایثارگران اظهار داشت: واگذاری زمین به ایثارگران با پیگیری‌های انجام شده محقق شده است.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: پس از طی مراحل قانونی و تفکیک اراضی واگذاری زمین به ایثارگران آغاز و در مرحله نخست به 200 نفر از متقاضیان تحویل داده می‌شود.
 
صمدی‌فرد با بیان این‌که هر قطعه زمین به 2 نفر تعلق می‌گیرد گفت: مطابق قانون به هر کدام از ایثارگران 100 متر مربع واگذار می‌شود.
 
این مسئول در تشریح عملکرد یک ساله بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، پرداخت 417 فقره وام قرض‌‌الحسنه به ارزش 32 میلیارد و 220 میلیون ریال را از جمله خدمات ارایه شده برشمرد و گفت: این وام‌ها به جامعه ایثارگران حقوق‌بگیر و مستمری‌بگیر پرداخت شده است.
 
صمدی‌فرد تصریح کرد: اطلاعات هویتی یک‌هزار و 700 نفر از جامعه ایثارگری شهرستان در سیستم بنیاد شهید ثبت و به روزرسانی شد.
 
وی سرکشی مستمر از خانواده شهدا و جانبازان بالای 20 درصد را از دیگر اقدامات یک ساله بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: طی یک سال اخیر یک هزار و 940 مورد دیدار و سرکشی از جامعه هدف انجام شده است.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با بیان این‌که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین وظیفه این نهاد است گفت: نباید نگاه معیشتی به بنیاد شهید داشت بلکه این نهاد به عنوان دولت کوچک در کنار هدف اصلی، خدمات مختلف ارایه می‌دهد.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.