آماده سازی شهرستان مهاباد برای پذیرایی از مسافران وگردشگران نوروزی موضوع آخرین جلسه شورای ادارای این شهرستان درسال 94بود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،صلاح کردستانی شهردار مهاباد در این نشست با اشاره به اینکه در سفرهای نوروزی سال 93ـ 94 صد و چهل هزار نفرمسافر و گردشگر از شهرستان مهاباد دیدن کردند گفت: امسال 4 دستگاه اتوبوس برای بازدید گردشگران از مناطق دیدنی و گردشگری مهاباد و 5 مدرسه برای اسکان در نظرگرفته شده است.

مهندس صلاح کردستانی افزود: نصب چادرهای ویژه و توزیع بروشور و پوستر در ورودی های شهربرای راهنمایی گردشگران از دیگر اقدامات در این مدت است.

بهرام قوی بنیه مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز با اشاره به توسعه فنی این مرکز و افزایش مخاطبین درسال جاری گفت: کسب رتبه های برتر واحدهای خبر، سیما و رادیو صدا و سیمای مرکز مهاباد در بین مراکز استانها، تولید هجده قطعه اثر موسیقی فاخر و تقدیر از دوازده قطعه موسیقی از طرف سازمان صداوسیما، ارسال دومیلیون پیامک در طول ایام دهه فجر به برنامه مانگه شه و، پخش سریال باور درشبکه مهاباد، رضایت هفتاد و پنج درصد بیننده ها از برنامه های شبکه مهاباد درآخرین نظرسنجی از جمله عملکردها و توفیقات این مرکز به شمارمی رود.

آرش شهابی مسئول دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری مهاباد از تشکیل ده کمیته ستادنوروزی، برپایی بازارچه نوروزی صنایع دستی، بازدید مردم وگردشگران از تاج سد و ساماندهی چادرهای مسافرتی دراین شهر خبر داد.

سرهنگ فتاح بابانژاد فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد هم گفت: طی سال جاری این نیرو شصت و شش کیلو موادمخدر و صد و نوزده قبضه اسلحه شکاری و جنگی درمهاباد کشف وضبط کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.