نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی وامام جمعه مشهد گفت:به منظور مقابله با ناهنجاریها تشکیل پدافند فرهنگی در کشور ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی؛آیت الله سید احمد علم الهدی  در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد ضمن تبین بیانات  اخیر رهبر معظم انقلاب در نشست با خبرگان رهبری گفت: بایستی در همه ابزار هنری و علمی و در عرصه فرهنگ مصون سازی فرهنگی صورت بگیرد ازینرو تشکیل پدافند فرهنگی در غالب برنامه های هنری و فرهنگی امری ضروریست.
وی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و پخش برنامه های نوروزی افزود: امید است در ساخت برنامه های نوروزی پدافند های فرهنگی صورت گرفته باشد و صرفا سرگرمی مردم در نظر گرفته نشود.
خطیب جمعه مشهد با بیان اینکه احیای اررزش های دینی اصلی اساسی در جامعه است گفت:حجاب در فرهنگ و دین ما ارزش بزرگی است که میتواند تمام ارزش های دینی و فرهنگی را تثبیت کند.
آیت الله سید احمد علم الهدی ادامه داد: با توجه به دو اصل پدافند فرهنگی و احیای ارزش حجاب به مصون سازی فرهنگی مورد نظر رهبر معظم انقلاب دست پیدا خواهیم کرد.
وی ضمن تشریح بیانات اخیر رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و پیشرفت علمی کشور روشن سازی اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و ریشه یابی کاهش سرعت پیشرفت علمی در کشور را خواستار شد.
امام جمعه مشهد ضمن قدردانی از لطف و عنایت رهبرمعظم انقلاب به خود؛عشق به رهبری را از اصول راهبردی نظام دانست و افزود:پیامبر اسلام نیز در معرفی حضرت علی (ع) به عنوان جانشین خود رابطه قلبی رهبر و مردم را از اصول والایی و قطعی نظام برشمردند.
آیت الله سید احمد علم الهدی در سالروز گرامیداشت حکم تاریخی امام (ره) به تشکیل بنیاد شهید و گرامیداشت مقام شهید از مردم ولایتمدار و فاطمی مشهد به تجمع فاطمیون در روز یکشنبه آینده دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.