امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه در شرایط تحریم ‌اقتدار موشکی ایران به دست آمده است، گفت: ‌رژیم صهیونیستی اگر اقدام به کار احمقانه‌ای کند، با حملات موشکی ایران اسلامی نابود و محو می‌شود.

یکسان کردن خاک رژیم صهیونیستی باقتدار موشکی ایرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) افزود: یکی از ابعاد مهم زندگی فاطمه زهرا (س) رفتار، سیره اجتماعی و سیاسی آن حضرت است.

وی گفت: جایگاه سیاسی حضرت فاطمه زهرا (س) در مدت کوتاهی بعد از رحلت پیامبر (ص) در زمینه ایستادگی، مبارزه با ظلم و استقامت بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: فاطمه زهرا (س) با روشنگری و‌ آگاهی‌بخشی مردم به امامت و ولایت هدایت کرد و باید گفت مکتب زهرا (س) اعتراض به ظلم، مقاومت در برابر انحراف در جامعه و دفاع از ولایت و امامت بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: باید سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در سراسر استان لرستان برگزار شود.

میرعمادی در ادامه به 22 اسفند سالروز فرمان امام و تأسیس بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: این روز به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است و باید گفت که شهادت بالاتر از تمام ارزش‌ها است؛ از این رو زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا زنده نگه داشتن تمام ارزش‌‌ها و خوبی‌ها است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: بنیاد شهید یکی از دستگاه‌هایی است که در خدمت پاک‌ترین افراد است از این رو ما باید راه شهدا و آرمان‌های آنها را ادامه داده و حفظ کنیم.

وی از بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خواست پروژه ساماندهی گلزارهای شهدا را تکمیل کنند زیرا دشمنان ما نسبت به خانواده‌های شهدا و جانبازان حساس هستند از این رو توجه به مسائل فرهنگی، آموزشی، تقویتی و معیشتی ایثارگران باید در اولویت باشد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: 24 اسفند سالروز انفجار بمب در مراسم نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب است که منافقان قبل از آن اعلام کرده بودند نماز جمعه تهران را بمب‌گذاری می‌کنند اما مردم در این روز باشکوه‌تر از گذشته حضور یافتند و مقام معظم رهبری با صلابت خطبه‌ها را ادامه دادند.

میرعمادی افزود: در این روز تعدادی از نمازگزاران تهرانی شهید شدند که این نشان می‌دهد نماز جمعه مورد هدف دشمن است و تمام تلاش دشمنان این است که نماز جمعه باشکوه برگزار نشود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه به سالروز ارتحال حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد خمینی یادگار امام راحل اشاره کرد و گفت: سیداحمد خمینی امین امام راحل و یار و یاور و پشتیبان رهبری بوده است.

وی افزود: سیداحمد خمینی ایمان، اعتقاد و ارادت خاصی به ولایت و رهبری داشته و هیچگاه از مسیر ولایت جدا نشد.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به برگزاری رزمایش موشکی توسط سپاه پاسداران اشاره کرد وافزود: برگزاری این رزمایش یکبار دیگر توان دفاعی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و نشان داد که در شرایط تحریم این اقتدار موشکی به دست آمده است.

میرعمادی افزود: پیام این رزمایش این است که رژیم صهیونیستی اگر اقدام به کار احمقانه‌ای کند، با حملات موشکی ایران اسلامی نابود و محو می‌شود.

وی در ادامه به برخی از پروژه‌های نیمه‌کاره رها شده در لرستان اشاره کرد و افزود: متأسفانه عمر برخی از پروژه‌های نیمه‌کاره در این استان بیش از 10 سال است که همین گونه رها شده‌اند.

وی گفت: برخی از این پروژه‌ها مانند کارخانه سیمان خرم‌آباد، هتل صخره‌ای این شهرستان و شرکت پارسیلون در این شهرستان به دردسر برای مردم تبدیل شده است.

وی افزود: کارخانه سیمان خرم‌آباد بیش از 46 هزار نفر سهامدار دارد که نه سودی، نه پولی و نه کار و پیشرفتی داشته است.

میرعمادی گفت: این کارخانه تسهیلات زیادی از ریالی و ارزی را دریافت کرده اما معلوم نیست با آنها چه کاری انجام داده است.

امام جمعه خرم‌آباد با انتقاد از این روش افزود: یک جوان نمی‌تواند برای ازدواج خود 2 میلیون تومان وام دریافت کند اما اینگونه پروژه‌ها میلیاردها تومان وام دریافت کرده‌اند این در حالی است که اگر کارخانه سیمان خرم‌آباد راه‌اندازی شود جز آلودگی برای این شهر سودی عاید مردم نمی‌شود پس باید گفت چرا دستگاه‌هایی مانند محیط زیست و منابع طبیعی استان این چنین مجوزهایی را بدون کارشناسی صادر می‌کنند و لذا از مسئولان می‌‌خواهیم که با جدیت این پروژه‌ها را تعیین تکلیف کنند. 

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.