نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ملت ایران همواره وفادار به ارمانهای امام راحل وپاسدار خون شهدا هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، این روز را به همه شیعیان تسلیت گفت.

وی  به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای خبرگان رهبری اشاره  و تصریح کرد : در این دیدار مقام معظم رهبری از  حضور گسترده مردم و هم چنین دست‌اندرکاران، مسئولان، مجریان و ناظران  انتخابات  7 اسفند تقدیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مجلس خبرگان آینده بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب باید انقلابی بماند و انقلابی فکر و عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به سالروز بمباران نماز جمعه تهران در آخرین جمعه اسفند سال 63 توسط رژیم بعث عراق اشاره کرد و افزود:  این اقدام دشمن ثابت کرد نماز جمعه همواره سنگر انقلاب و سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

آیت الله خاتمی گفت: رهبر معظم انقلاب که درآن سالها رئیس جمهوری وقت کشور بودند، پس از وقوع انفجار ، با حفظ آرامش باصلابت به خطبه‌های خود ادامه دادند.

آیت الله خاتمی به فرا رسیدن سالروز بمباران شیمیایی حلبچه اشاره کرد و افزود : دولت آمریکا مواد شیمیایی را در اختیار رژیم بعث قرار داد تا این رژیم بتواند مواد شیمیایی خردل را تولید کند واز آن  بر علیه جوانان و مردم ایران اسلامی استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  با اشاره به اینکه دشمن بعثی توان  مقابله با رزمندگان اسلام را نداشت  گفت: به همین دلیل با استفاده از این مواد خردل اقدام به بمباران حلبچه کرد و هزاران نفر از مردم بی‌گناه این شهر را به خاک و خون کشید و لکه ننگینی از خود بر جای گذاشت.

وی به فرا رسیدن 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و ایثارگران اشاره کرد وافزود: ملت ایران همواره در طول سی و هفت سال گذشته ثابت کرده‌اند که به آرمان‌های امام راحل وفادار بوده و در هر شرایطی از خون شهدا پاسداری خواهند کرد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: ملت ، پاسدا ، زنجان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.