رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: با متخلفان انتخاباتی برخورد قاطع می‌کنیم.

ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در یکی از شعب اخذ رأی  اظهار داشت: از ساعات اولیه امروز صندوق‌های اخذ رأی به ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار ارسال شد.

وی با بیان اینکه در انتخابات هفته گذشته فرآیند رأی‌گیری فقط در چند شعبه با تأخیر آغاز شد گفت: تلاش ما این بود این موارد را در انتخابات امروز به حداقل برسانیم.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان تصریح کرد: انتخابات در ۱۴۳۸ نقطه استان زنجان از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد و درخواست ما از شهروندان این است که رأی‌گیری‌های خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی تأکید کرد: از آنجایی که رأی‌گیری امروز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است قطعاً با کسانی که تخلفات انتخاباتی کنند طبق قانون برخورد قاطع خواهد شد. رأی هرکس به عنوان حق الناس شناخته می‌شود و اجازه نمی‌دهیم حق کسی ضایع شود. صندوق‌های رأی حتی به دوردست‌ترین روستا‌ها ارسال شده و کاملاً شرایط برای رأی‌گیری همگان فراهم است.

رفیعی در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه ممکن است برخی‌ها امروز مدارک هویتی نداشته باشند گفت: امروز تمام ادارات ثبت احوال آماده باش هستند و کسانی که مدارک هویتی ندارند می‌توانند به این اداره‌ها مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.