شما با استفاده از اپلیکیشن Lose it می توانید به وزن ایده ال خود برسید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  Lose it! تمام چیزهایی که برای رسیدن به تناسب اندام می خواهید را در خود جای داده است. در بدو ورود، باید برای خود پروفایلی ساخته و اطلاعاتی مثل وزن، قد، جنسیت و تاریخ تولدتان را در آن وارد کنید. با این کار، اپلیکیشن با توجه به BMI (شاخص توده ای بدن) شما میزان کالری دریافتی لازم در طول هر روز را مشخص می کند. سپس باید برای خود وزنی به عنوان هدف مشخص در نظر بگیرید، مثلا رسیدن به 80 کیلوگرم را ایده آل قرار داده و انتخاب کنید که در هر هفته به فرض، خواستار دو کیلو کاهش وزن هستید.

تنها با این اپلیکیشن لاغر شوید + دانلود

حالا با ورود به منوی اصلی، هر غذایی که می خورید و هر ورزشی که انجام می دهید را باید وارد اپلیکیشن کنید. به طور مثال، اگر نیاز روزانه شما 2100 کالری باشد، با اضافه کردن یک عدد موز به ارزش غذایی 134 کالری در وعده صبحانه، بخشی از انرژی مورد نیازتان تأمین و به انرژی کسب شده تان اضافه خواهد شد. بالعکس با انجام هر حرکت ورزشی، میزان انرژی مصرف شده از بودجه روزانه تان کم می شود. به همین منوال کار را باید تا پایان روز ادامه دهید تا به تعادلی در میزان کسب و سوزاندن انرژی برسید.

تنها با این اپلیکیشن لاغر شوید + دانلود

با انجام این فعالیت ها، در منوی اهداف Lose it می توانید روند پیش روی به سوی هدف تان را مشاهده کرده و برایش برنامه ریزی کنید. به منظور کسب روحیه و ایجاد رقابت، اگر دوستانتان از این اپلیکیشن استفاده می کنند می توانید آنها را به لیست دوستانتان اضافه کرده و روند کاهش یا افزایش وزن خود را با یکدیگر مقایسه کنید.

تنها با این اپلیکیشن لاغر شوید + دانلود

شاید تنها مشکل Lose it! برای ما ایرانی ها، عدم استفاده از واحدهای متریک در این اپلیکیشن باشد که البته با تبدیل واحد قابل حل است و این اپ را به یکی از بهترین و کارآمدترین ابزارهای تناسب اندام تبدیل می کند.


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
حجم: 22.2 مگابايت
نیازمند اندروید: 4.0
نوع فایل: ZIP

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.