کرمانشاه؛

آغاز طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه در کرمانشاه

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه در کرمانشاه آغاز می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام سیدمحمدباقر حسینی‌اراکی با اشاره به اینکه  طرح آرامش بهاری تا 17 فروردین ماه ادامه دارد به آماده سازی زیر ساختهای لازم برای برگزاری طرح، برگزاری مراسم تحویل سال همراه با قرائت دعای تحویل سال و پخش پیام مقام معظم رهبری در ابتدای سال اشاره کرد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه غبار روبی و عطر افشانی بقاع متبرکه، فضا سازی محیطی، برپایی خیمه‌های معرفت و نمایشگاه، برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب، برگزاری مسابقه های فرهنگی روزانه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری در استان کرمانشاه  عنوان کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: راه اندازی ایستگاه‌های سلامت در بخش دارو ودرمان، حضور خادمین در بقاع متبرکه و... از دیگر برنامه های مربوط به طرح آرامش بهاری خواهد بود.

وی اشاره ای هم به مبلغان اعزامی به استان برای برگزاری طرح ارامش بهاری داشت و افزود: برای اجرای این طرح 21 مبلغ اعزامی از قم خواهیم داشت که به همراه مبلغان بومی در بقاع حضور خواهند یافت .

وی با اشاره به برپایی خیمه های ویژه معرفت در پنج بقعه استان اسکان موقت زائرین را یکی دیگر از برنامه های طرح آرامش بهاری عنوان کرد


انتهای پیام/


برچسب ها: کرمانشاه ، آغاز ، بهاری ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.