کرمانشاه؛

بیستون امسال متفاوت با هر سال دیگر است

شهردار شهر جهانی بیستون گفت: بیستون امسال متفاوت با هر سال دیگر خود را نشان می دهد.

به گزار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛احسان احمدی نصر گفت:بیستون در مسیر عتبات عالیات است و ادوار مختلف تاریخی را در خود جای داده است. همچنین وجود کاروانسرای عباسی به عنوان هتل لاله عباسی این انتظار را همواره دارد که پذیرای بیشترین گردشگران استان باشد.

وی گفت: بیستون پارک موزه ایرانیان است و به لحاظ غنای فرهنگی و تاریخی دارای اهمیت فراوانی است، بنابراین امسال طرحی به نام بیستون جهانی سفره گاه مهربانی را در دستور کار شهرداری قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: تعامل ویژه‌ای با پایگاه میزاث جهانی بیستون در خصوص بحث گردشگری روستایی و با آموزش و پرورش بیستون در بحث اسکان مسافرین نوروزی را در نظر داریم.

احمدی نصر در ادامه اظهار کرد: امسال در بحث اسکان نگاه ویژه‌ای داریم و به همین دلیل هتل لاله عباسی بیستون را که از لحاظ کیفی در سطح الف است را در بحث اسکان در نظر داریم و سعی ما بر این است که مدت ماندگاری را که در سال های گذشته از ضعف های موجود بود، برطرف کنیم.

اظهارکرد: یکی از نکات مورد تاکید ما در ایام نوروز امسال توجه ویژه به بحث اسکان گردشگران نوروزی است و سعی ما بر این است که مدت ماندگاری را که در سال های گذشته از ضعف های موجود بود، برطرف کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.