بهترین هتل های و اقامت گاه های نوروزی در اصفهان

اصفهان شهر پیاده‌روی بین بناهای قدیمی و پل‌های تاریخی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شهر قدم زدن کنار رود زاینده‌رود و غصه‌ی بی‌آبی‌اش را خوردن. شهر گشتن در جلفای خاطره‌انگیز و چهارباغ‌های باصفا. اصفهان شهر معتدلی است، تمام فصل‌های سال می‌توان به آن سفر کرد و ساکن هتل‌های قدیمی و خانه‌های تاریخی شد که امکانات اقامتی ارائه می‌دهند. اما در نوروز صفای دیگری دارد، البته اگر طالب بودن در کنار مردم باشید و از شلوغی شهر کلافه نشوید.

اگر هوس سفر به اصفهان در نوروز به دلتان است و فقط مشکل اقامت دارید، نگران نباشید. پین تاپین آمده تا همین مشکل را حل کند. این وبسایت که کارش رزرواسیون آنلاین هتل است حتی برای نوروز هم هتل های مناسب با قیمت‌های بصرفه به شما پیشنهاد می‌کند. کافی است سری به وبسایت ما بزنید و از بین هتل‌های اصفهان انتخاب و رزرو کنید و هزینه را هم به صورت آنلاین بپردازید. بدون اینکه نیاز به مراجعه حضوری داشته باشید.

تنوع هتل‌های اصفهان زیاد است. هم می‌توانید در خانه‌های قدیمی و تاریخی که امکانات اقامتی ارائه می‌دهند اقامت کنید و هم هتل‌های ارزان یا لوکس را بگیرید. بیشتر هتل‌ها درون بافت تاریخی قرار گرفته‌اند که هر کدام را انتخاب کنید تنها چندقدم با دیدنی‌ها و جاذبه‌های توریستی شهر فاصله دارید.


منبع : pr
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.