مهم‌ترین عناوین خبری حوزه مجلس در فروردین 94 را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجلس شورای اسلامی در فروردین 94 شاهد اتفاقات متعددی بود که بدون شک مرور آن خالی از لطف نخواهد بود.


رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: هر وقت قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش پیدا کرده، به‌ جای آنکه پول نفت را به سمت تولید و اشتغال هدایت و آن را مدیریت نماییم، پول ما را مدیریت کرده است.


رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی، فکت شیت پیشنهادی منتشر می‌کند.


عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دو ماده از طرح تنش آبی در این کمیسیون بررسی شد.


سخنگوی کمیسیون اصل 90 از بررسی پرونده محروم‌شدگان از بورس خبر داد.


رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در حال حاضر جهت رسیدگی خارج از نوبت طرح استانی شدن انتخابات 70 امضا از نمایندگان اخذ شده است تا روند تصویب طرح مذکور تسریع شود.


نمایندگان نحوه رسیدگی به جزییات طرح‌ها و لوایح در جلسات رسمی مجلس را تغییر و اصلاح کردند


نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز ساز و کار جدیدی را برای بررسی طرح‌ها و لوایح بیش از 50 ماده، تبصره یا جزء تعریف کردند.


نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بازدید اعضای کمیسیون متبوع خود از مرکز سازمان استاندارد خبر داد.


نمایندگان در صحن علنی امروز با مخالفت با دوفوریت و یک‌فوریت طرح استفساریه اصلاح قانون اعزام دانشجو به خارج از کشور، مقرر کردند طرح مذکور به صورت عادی در کمیسیون تخصصی مجلس بررسی شود.


عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه پروژه مسکن اجتماعی ایده خوبی است، گفت: اما با توجه به قول‌هایی که به مردم داده‌ایم ابتدا باید پروژه مسکن مهر را به اتمام برسانیم.


سخگوی کمیسیون اصل نودم مجلس از رسیدگی مجلس به بازار خرید و فروش فیش‌های حج عمره مفرده خبر داد.


شورای نگهبان نظر خود را در مورد لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور اعلام کرد.



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه علنی امروز اولین کارت زرد خود را از مجلس گرفت.



183 نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس بنیاد شهید بر ضرورت اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی از سوی این بنیاد در سال جاری تاکید کردند.


عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت طی یادداشتی از تصمیم دولت مبنی بر «توقف اعزام زائران به حج عمره تا اطلاع ثانوی» قدردانی کرد.


عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی از شکایت کمیسیون کشاورزی مجلس از بانک‌های رفاه و سپه در مورد تاخیر در پرداخت مطالبات ذرت کاران خبر داد.


سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه پیشنهادات جلسه گذشته لاریجانی در ارتباط با نحوه استانی شدن انتخابات مجلس در این جلسه بررسی شد، گفت: موارد ضروری آن مورد رأی‌گیری قرار گرفت و در بندها گنجانده شد.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح دوفوریتی «لغو موقت عمره مفرده» تا زمان اجرای اشد مجازات برای توهین‌کنندگان به زائران ایرانی در فرودگاه جده با قید دو فوریت در جلسه روز سه‌شنبه مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.



عضو کمیسیون اصل 90 مجلس از حضور معاون پارلمانی وزیر امور خارجه، رئیس سازمان حج و زیارت و دو نوجوان زائر ایرانی به همراه خانواده‌شان در این کمیسیون خبر داد.



انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، بسته خبری ، فروردین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار