شورای نگهبان طرح اصلاح ماده(235) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه و دو لایحه موافقتنامه را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.

تائید یک طرح و دو لایحه در شورای نگهبان
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل  از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، طرح دوفوریتی اصلاح ماده (235) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه مورخ هجدهم اسفندماه یکهزار و سیصد و نود و چهار مجلس شورای اسلامی در جلسه مورخ 24 اسفند 1394 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

همچنین براساس این گزارش، لایحه موافقتنامه حفاظت و بهره برداری بهینه از منابع زنده آبی دریای خزر مصوب جلسه روز پنجم بهمن ماه 94 مجلس شورای اسلامی دراین جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

درعین حال لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد و تشریفات (پروتکل) الحاقی آن مصوب جلسه مورخ پنجم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار مجلس شورای اسلامی در جلسه مزبور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تائید شد.

 
انتهای پیام/
برچسب ها: شورای نگهبان ، طرح ، لایحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار