کشف اسب و خرس قطبی در شکم کوسه‌!+تصاویر

با مشاهده جانورانی که در شکم کوسه‌ها یافت شدند، کاملا به کسانی که از شنا کردن در اقیانوس واهمه دارند حق می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،پس از نمایش فیلم "جا" که در مورد کوسه‌ها بود افراد زیادی از اینکه در اقیانوس شنا کنند، وحشت داشتند. البته چه در این فیلم چه در فیلم‌های دیگر می‌بینیم که در مورد اتفاقاتی که در دریا‌ها و اقیانوس‌ها روی می‌دهد بسیار اغراق می‌شود اما این موضوع اینکه کوسه حیوان بسیار خطرناکی است را نفی نمی‌کند.
 محققان می‌گویند حمله کوسه‌ها خیلی کم اتفاق می‌افتد و آمار هم این موضوع را تایید کرده‌است. با مشاهده جانورانی که در شکم کوسه‌ها یافت شدند، کاملا به کسانی که از شنا کردن در اقیانوس واهمه دارند حق می‌دهیم. با اینکه محققان اذعان دارند کوسه تنها جاندارانی را شکار می‌کنند که در رژیم غذایی آن‌ها هستند، در اینجا خلاف آن را ثابت می‌کنیم.

1.    جوجه تیغی: تعداد کمی از حیوانات جرات مقابله با جوجه تیغی را دارند. ظاهرا حیواناتی که در مقابل حیوانات قوی مانند خرس مقابله می‌کنند، در مقابل کوسه کم می‌‌آورند. اینکه چطور این جوجه تیغی طعمه کوسه شده جالب است، اما جالبتر از آن این است که جوجه تیغی بیچاره برای کوسه مانند یک وعده غذایی کوچک بوده‌است.

محسنی/باشگاه شبانه

2.    گلوله توپ: وجودجوجه تیغی نسبت به توپ گلوله در شکم کوسه منطقی‌تر به نظر می‌رسد. شاید این گلوله به آدمی چسببیده بوده و این چنین وارد شکم کوسه شده‌است.

محسنی/باشگاه شبانه

3.    پول: یک کیسه پر از پول در معده کوسه یافت شد که وجودش واقعا غیر منتظره است.

محسنی/باشگاه شبانه

4.    اسب: سوالی که ذهن ما را مشغول کرده این است که یک اسب وسط اقیانوس چه می‌کرده‌است.

محسنی/باشگاه شبانه

5.    خرس قطبی: خرس قطبی از نوع بزرگسال، بسیار بزرگ است و بلعیدن آن چه زنده و چه مرده کار بسیار شگفت‌آوری برای کوسه بوده‌است.

محسنی/باشگاه شبانه

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Dokht bandar
۰۰:۲۷ ۰۳ تير ۱۳۹۸
چه کوسه شکمویی بوده بابا به پول هم رحم نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
خرس
آخرین اخبار