فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 31 درصدی تردد در جاده‌های این استان در روزهای پایانی سال خبر داد.

توقیف 41 دستگاه خودرو در استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،رئیس پلیس راه استان سمنان از توقیف 41 دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های استان سمنان خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه به علت رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز توقیف شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با هشدار به رانندگان نسبت به رعایت قوانین گفت: شمار زیادی از حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی استان سمنان به علت رعایت نکردن مقررات و بی‌توجهی به توصیه‌های پلیس روی می‌دهد و از این‌رو، تلاش می‌شود با اتخاذ تدابیری نظیر توقیف خودروهایی که رفتار پرخطر دارند، نسبت به کاهش شمار سوانح رانندگی اقدام شود.

حسن خسروجردی از رانندگان خواست با در نظر داشتن قوانین و لذت بردن از سفر، طی مسیر مبدأ تا مقصد را نیز بخشی از سفر خود بدانند و از تردد در جاده‌ها لذت ببرند و از سرعت و سبقت‌ غیرمجاز به طور اکید خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان نیز با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفندماه سال 94 تا امروز شاهد ترددهای زیادی در جاده‌های استان سمنان بوده‌ایم، می‌گوید: در این مدت، افزایش 31 درصدی ترددها در محورهای ارتباطی این استان ثبت شده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.