اصفهان زیباترین شهر در فصل بهار است که اگر مسئولان کشور رودخانه زاینده رود را خشک نکنند.

مهدی باقربیگی بازیگر «قصه‌های مجید» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایام نوروز و سال 94 گفت: سال 94 با مسئله زیادی برایم گذشت و خیلی خسته کننده بود و امیدوارم سال دیگر با امسال تفاوت داشته باشم و با برنامه ریزی دقیق تر و حوصله و صبر کارهایم را پیش ببرم.

وی در خصوص خونه تکانی عنوان کرد: برای کمک به خانواده به دلیل مشغله زیاد وقت ندارم اما خودشون هم منو درک می‌کنند و کاری با من ندارند.

باقربیگی در خصوص شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهان زیباترین شهر در فصل بهار است اگر مسئولان کور لطف کنند و رودخانه زاینده رود را خشک نکنند و در ایام نوروز برای مسافران لذتی داشته باشد.

وی درباره مکان های ناشناخته اصفهان بیان کرد:حمام علی قلی آقا که در خیابان مسجد سید است به نظر خیلی جالبه و کمتر مردم از آن شناخت دارند، همچنین آکواریوم بزرگی در پارک جنگلی نازوان افتتاح شده است که در ایران نداریم و این دو مکان را به مسافران پیشنهاد می کنم.

باقربیگی آرزوی خود را اینگونه بیان کرد: برای همه مردم ایران در هر کجای جهان و مردم اصفهان به دلیل علاقه و دلبستگی زیادی که به آنها و شهر اصفهان دارم آرزوی سلامتی، دلخوشی در سال جدید برای آنها می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.