مردی تگزاسی ادعا می کند که فسیلی مربوط به سیل دوران حضرت نوح (ع)را در حیاط خانه خود پیدا کرده است و یک مدیر موزه که معتقد است سیر تکاملی یک قرضیه قدیمی است از او حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوانمردی تگزاسی ادعا می کند که فسیلی مربوط به سیل دوران حصزت نوح(ع) را در حیاط خانه خود پیدا کرده است و یک مدیر موزه که معتقد است سیر تکاملی یک قرضیه قدیمی است از او حمایت می کند.

وین پراپست در حال کمک کردن به عمه اش در تمیز کردن حیاطش بود که فسیل حلزونی را در آن پیدا می کند. وین و عمه اش بر این باورند که این فسیل مربوط به سیل جهانی اتفاق افتاده در دوران حضرت نوح که داستان او در انجیل نیز آمده است، می باشد.

این مرد فسیلی مربوط به زمان حضرت نوح پیدا کرد+عکس

وین پراپست این فسیل را برای بررسی به موزه ای در کراسبیتون تگزاس به مدیریت جو تیلور فرستاد. جو تایلر که معتقد است فرضیه سیر تکاملی غلط است از او حمایت می کند.

جو تایلر به رسانه های محلی گفته است که این قسیل قطعا متعلق به زمان حضرت نوح می باشد.

در حالی که جیمز سیجبیل، مدیر موزه کلکسیون باستان تگزاس، می گوید: فسیلی که پراپست پیدا کرده است در واقع متعلق به میلیون ها سال پیش است اما این فسیل ها در سنگ های رسوبی نیز زیاد یافت می شوند که عمر این فسیل ها بین 35 تا 40 میلیون سال است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
نظریه تکامل یک نظریه قدیمی است!!!!!!!!!!الان کل علم زیست بر پایه فرگشت یا همون تکامل
آخرین اخبار